אייזיק תיקונים

למדו לתקן מקרר LG מבלי לקרוא לטכנאי מקררים

הצהרת אי אחריות: המידע שנמצא כאן אינו תחליף לשירות של טכנאי מקררים. יש להיוועץ עם איש מקצוע מוסמך לפני כל פעילות. אייזיק תיקונים אינו אחראי על כל סוגי ההשלכות כתוצאה של שימוש המידע באתר זה.

המקררים המודרנים של LG ידועים על עמידות ואמינות גבוהה אבל זה לא אומר שהם אף פעם לא מתקלקלים.

הרבה פעמים, התקלות במקררים האיכותיים של חברת LG הם פשוטות וקלות לפתור בכוחות עצמכם. ככה שלא תצטרכו לקרוא לטכנאי מקררים.

תקלות נפוצות במקרר LG

תיקון מקרר lg

נזילה מהמקרר

כאשר נוזל לכם מים מהמקרר על הרצפה, לא רק שזה מסוכן לאנשים שמסתובבים במטבח זה גם יכול להיות קצת קשה לתקן. בכללי יכול להיות כמה סיבות לנזילה במקררים של LG אבל למזלנו הגורמים העיקריים לנזילה ניתנים לפתור בקלות וביעילות בלי צורך של טכנאי מקררים.

גורם ראשון: חור הניקוז שלכם סתום ויש לפתוח ולנקות אותו. תא הניקוז ממוקם מאחורי המקרר, תפרקו אותו בעדינות ופתחו את הסתימה. לאחר שסיימתם תרכיבו הכל בחזרה. הערה: זה רק לדגמים שהמקפיא ממוקם למטה.

גורם שני: אם הגורם הראשון לא עבד בישבילכם כנראה שתצטרכו לנקות את ההצטברות שיש בצינור הניקוז באופן ידני. נתקו את המקרר, תמצאו את צינור הניקוז מאחורי המקרר ויהיה שסתום גומי אותו תצטרכו לשטוף עם מים חמים וסבון. לאחר שסיימתם, תתקינו הכל חזרה.
כמובן שאם שתי השיטות שהוצגו כאן לא הצליחו לתקן את הבעיה יש להיוועץ עם טכנאי מקררים lg כי אם תזניחו את הבעיה זה יכול ליצור עוד בעיות מכיוון שזה יכול ליצור נזק לקיוסק קרח של המקרר וגם אם יש לכם בר מים מותקן על המקרר.

נזילה מהמקרר

המקפיא לא מקרר טוב

האוכל שבתוך המקפיא מתקלקל לכם מהר או שהמקפיא לא נראה קפוא כמו שבדרך כלל? ובכן זו היא תקלה נפוצה במקררי LG ולרוב יש לה פתרון קל. שלא צורכת הזמנת טכנאי מקררים.

מה שעליכם לעשות ברגע ששמתם לב שהמקפיא לא מקרר היטב זה לבדוק עם הקיר הפנימי ביותר שבתוך המקפיא קר. אם כן תנסו להתקרב ולנסות לשמוע את המאוורר המאייד, או להרגיש אוויר שיוצא מפתחי האוורור.

אם אתם לא שומעים ומרגישים כלום: אז כנראה שיש בעיה עם המאוורר המאייד של המקפיא. הסיבה לכך יכולה להיות שדלת המקפיא נשארה פתוחה לזמן רב מה שגרם להיווצרות של קרח על המאוורר. אבל לא נורא, כל מה שיש לעשות זה לנתק את המקרר מהחשמל, להשאיר את המקרר עם דלתות פתוחות ולתת לקרח שהצטבר להפשיר כ-24 שעות. תמצאו מקום אחר לאחסן את המזון לזמן הזה. 

אם אתם כן שומעים ומרגישים: תבדקו את המדחס. נקו אותו מאבק שיכול למנוע מאוויר לנוע דרך הסלילים. הסלילים הללו אחראים על שחרור חום מתוך המקרר אל החלל. 

אם אתם עדיין חווים את התקלה יש לפנות אל טכנאי מקררים מומחה של LG.

מקפיא לא מקרר טוב
רעש תכוף מהמקרר

אף אחד לא אוהב מקרר רועש. עזבו את זה שזה מציק אבל זה גם יגרום לחשבון החשמל להתפנח ולהכאיב לכם בכיס. במקררים של LG יש כמה סיבות נפוצות הגורמות לרעש מהמקרר. אבל הסיבה העיקרית היא שהתהליך המחזורי של המקרר בעומס. 

יכול להיות שאבק ולכלוך מקשים על המדחס. אפשר לתקן את התקלה על ידי ניקוי יסודי של סלילי המעבה שנמצאים במדחס המקרר. אך זו עבודה לא פשוטה ועדיף שטכנאי מקררים של lg יעשה זאת מכיוון שזה יכול להיות מסוכן. 

דבר נוסף שגורם לרעש זה אם כיוונתם את טמפרטורת המקרר למעלה נמוכה מדי. לא רק שזה יקלקל חלק מהאוכל שלכם זה גם יגרום למקרר לעבוד שעות נוספות. כלל אצבע זה לפחות 4.5 צלזיוס ומטה. תוודאו שאתם בודקים את הטרמוסטט של המקרר שלכם מדי פעם ככה שהוא מראה לכם את המעלות הנכונות.

אם כל זה לא עזר לכם מוטב שתתייעצו עם טכנאי מקררים של LG.

מקרר רעש
מקרר מקפיא אוכל

אם אתם שמים לב שמקרר ה-LG שלכם מקפיא אוכל במקרר אז סביר להניח שהבעיה נובעת מבקרת הטרמוסטט. הטרמוסטט אחראי על המון דברים חשובים במקרר כמו המתח שמגיע למדחס, ומנוע המאוורר המאייד.

בשל כך, אם הטרמוסטט אינו פועל כראוי זה עלול לגרום למערכת הקירור לעבוד לזמן ממושך יותר וכתוצאה מכך להביא למעלות נמוכות מדי. 

טריק אחד שיעזור לכם להבין עם הטרמוסטט לא עובד כראוי הוא לסובב את המחוג מהנמוך לגבוה ולהאזין היטב. אם שמעתם קליק תדעו שזה בסדר. אבל אם לא יש להיעזר במולטימטר ולבדוק אם יש המשכיות. אם אין שום המשכיות כנראה שתצטרכו להחליף טרמוסטט.

אם עדיין אתם לא מצליחים לפתור את הבעיה יש להתייעץ עם טכנאי מקררים של LG.

מקרר מקפיא אוכל